Všetko o nákupe

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.fishingbox.sk a jeho podstránkach, ktorého prevádzkovateľom je All In Trade s.r.o so sídlom Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda IČO: 51854686 DIČ: 2120816027 . Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej.

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.fishingbox.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajuceho a o zmeme a doplnení niektorých zákonov..V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.fishingbox.sk zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

 

Objednanie tovaru a služieb

 

Internetový obchod www.fishingbox.sk Vám ponúka možnosť nákupu priamo z vášho domova, pričom nakupovať môžete nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, respektíve prostredníctvom e-mailu.

Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, vlastnosti a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačivách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v neporušenom stave a v súlade so špecifikáciami, či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne zaniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradou finančnej zálohy kupujúcim.

V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny, alebo k zmene ceny, či dodávaného tovaru zo strany dodávateľa, má prevádzkovateľ právo objednávku po dohode s kupujúcim zmeniť, alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme i v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt, alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

 

Potvrdenie objednávky

 

Okamžite po objednaní dostanete do e-mailu zadaného v objednávke kópiu objednávky. Tento e-mail je automatický a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. Kúpna zmluva je uzatvorená až po odoslaní potvrdenia objednávky. Toto potvrdenie sa považuje ua uzatvretie zmluvy. V prípade nejasností vo vašej objednávke Vás budeme samozrejme kontaktovať, aby sme naskytnutý problém vyriešili v čo najkratšom čase.

 

Dodacie lehoty

 

Tovar odosielame spravidla do 3-5 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Dodacia lehota začína plynúť dňom potvrdenia objednávky, ktorá obsahuje všetky potrebné údaje na jej vybavenie. V prípade, ak nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. www.fishingbox.sk si však vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné udalosti. O prípadnej dlhšej expedičnej lehote bude zákazník bezodkladne informovaný e-mailom alebo telefonicky.

Objednaný tovar zasielame kuriérskou spoločnosťou, v prípade menších zásielok je možnosť využiť pobočku Zásielkovne. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list.

 

Doprava

 

Objednaný tovar zasielame kuriérskou spoločnosťou GLS a objednávky do 5kg Vám doručíme aj na Zásielkovňu.. 

Poštovné náklady sú rozdelené podľa hmotnosti objednávky. Hmotnosť Vám prepočíta v košíku.

Objednávky do 25 kg Vám donesie kuriér len za 4,90 €, pri objednávke nad 49 € je doručenie  zadarmo (do 25kg).

Objednávky do 30 kg Vám donesie kuriér za 6,90 € a objednávky do 50 kg Vám donesie kuriér za 15,90 €. 

Zásielkovňa  4,20€ - len objednávky s hmotnosťou do 5 kg 

 

Spôsoby platby

 

a.) Dobierka - za tovar zaplatíte až priamo kuriérovi, ktorý Vám doručí zásielku - je možná aj platba kartou. Príplatok za dobierku je účtovaný vo výške 1,50 €.

b.) Platba prevodom vopred na náš účet - pri prevode treba rátať s 24 hodinovým prevodom počas pracovných dní medzi bankami. Tento spôsob platby je bez príplatku. 

c.) Platba kartou prostredníctvom platobnej brány Barion - bez príplatku
                         
                       barion-web


Pri niektorých objednávkach s vyššou hodnotou či hmotnosťou nie je možné zaslať objednávku na dobierku.

 

Odstúpenie od zmluvy

 

a.) Zákazník môže odstúpiť od zmluvy, teda stornovať objednávku do 24 hodín od odoslania. Musí tak urobiť zaslaním e-mailu na info@fishingbox.sk, v ktorom bude uvedené číslo objednávky a text  "STORNO OBJEDNÁVKY". Pokiaľ zákazník uhradil sumu za tovar v stornovanej objednávke, bude mu táto suma vrátená prevodom na jeho účet do max. 48 hodín.

b.) Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou (spotrebiteľom) a pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania má v zmysle ust. § 7 násl. zák. č. 102/2014 Z.z., o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je kupujúci povinný informovať predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením e-mailom na info@fishingbox.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od kúpnej zmluvy.

Po odstúpení od zmluvy bude kupujúcemu vrátená celková suma za tovar, ktorú uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bude predávajúcemu doručené oznámenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená bankovým prevodom. Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho.

Tovar nesmie javiť známky používania a musí byť vrátený resp. zaslaný predávajúcemu v jeho pôvodnom obale, s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou a pod.. Kupujúci berie na vedomie, že nemá právo začať tovar používať a po niekoľkých dňoch ho vrátiť predávajúcemu. Ak tovar javí známky poškodenia alebo používania, predávajúci si vyhradzuje právo vrátenie takého tovaru neakceptovať. Kupujúci v plnom rozsahu zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti tovaru.

Súčasťou tovaru je aj jeho balenie (spravidla kartónový obal). Kupujúci je povinný obal tovaru rozbaliť (odstrániť) v maximálnej miere šetrne, a to v záujme zachovania neporušenosti jeho funkčnosti. Balenie tovaru je kupujúci povinný si odložiť pre prípad, že by sa rozhodol využiť svoje právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle vyššie uvedených podmienok.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár poskytovaný predávajúcim.   FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

c.) Prevádzkovateľ môže odstúpiť od zmluvy v prípade že sa objednaný tovar nevyrába, alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena tovaru. Prevádzkovateľ túto skutočnosť oznámi zákazníkovi prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

 

Reklamácie

 

Reklamačný poriadok popisuje zásady a princípy uplatňované pri reklamácii dodávaného tovaru. Tento reklamačný poriadok nevylučuje ani neobmedzuje akékoľvek záväzné zákonné práva zákazníka alebo akékoľvek práva zákazníka voči predávajúcemu. Práva a povinnosti vyplývajúce zo záruky poskytované na výrobky, sa riadia ustanoveniami o Zvláštnych ustanoveniach o predaji tovaru v obchode Občianskeho zákona.

Dodávateľ sa zaväzuje previesť vybavenie reklamácie (záručnej opravy) do 30-tich pracovných dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru a písomného uplatnenia reklamácie.

Reklamovaný tovar je nevyhnutné na našu adresu (Fishingbox.sk, Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda) dopraviť akýmkoľvek spôsobom. Späť bude vymenený výrobok dopravený na naše náklady.

 

Reklamácia musí obsahovať:

- názov reklamovaného tovaru

- konkrétny popis závady

- reklamovaný výrobok

- kópiu dokladu o kúpe (faktúra)

- adresu kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (telefón, email)

Pokiaľ reklamácia nebude obsahovať tieto náležitosti, nemôže sa reklamačné oddelenie touto reklamáciou zaoberať. V prípade neoprávnenej reklamácie budú náklady na prepravu tovaru účtované zákazníkovi.

Na vyplnenie reklamácie môže zákazník využiť ONLINE PODANIE REKLAMÁCIE, vtedy nie je potrebné k zásielke nič vypisovať.

 

Vlastníctvo tovaru

 

Tovar zostáva až do zaplatenia zásielky vlastníctvom prevádzkovateľa stránky www.fishingbox.sk. Vyhradzujeme si právo neodosielať objednávky zákazníkom, ktorí opakovane neprevzali zásielky bez odôvodnenia.

 

 

 Ochrana osobných údajov

 

Predávajúci zhromažďuje a spracováva spotrebiteľom poskytnuté osobné údaje v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov 122/2013 Z.z. v znení neskorších predpisov. Osobné údaje sa zhromažďujú a spracovávajú za účelom naplnenia zmluvy medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom. Zhromažďované a spracovávané údaje u fyzickej osoby: meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail, doručovacia adresa. Zhromažďované a spracovávané údaje u právnickej osoby: All In Trade s.r.o. so sídlom Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda, IČO: 51854686, DIČ: 2120816027, info@fishingbox.sk. Údaje môže registrovaný spotrebiteľ aktualizovať a meniť po prihlásení. Predávajúci sa zaväzuje, že neposkytne žiadne osobné údaje spotrebiteľa a ani žiadne ďalšie informácie o spotrebiteľovi tretej strane. Výnimkou sú osobné údaje spotrebiteľa nutné na doručenie tovaru, poskytnuté prepravcovi. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi spotrebiteľa zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Spotrebiteľ udeľuje Predávajúcemu súhlas na spracovanie osobných údajov na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže Spotrebiteľ odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Spotrebiteľom Predávajúcemu.


Alternatívne riešenie sporov

 

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
  2. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu ( ďalej len „ ARS“) subjektu ARS, ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa doručenia jej odoslania.
  3. Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu ARS, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.  Subjektom ARS pre spory s predávajúcim e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia prípadné iný orgán ARS zapísaný v zozname ministerstva. Zoznam orgánov ARS je dostupný na: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
  4. Návrh musí obsahovať náležitosti podľa § 12 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
  5.  Návrh môže spotrebiteľ podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ použiť formulár, ktorého vzor je uvedený v prílohe č. 1 a ktorý je dostupný aj na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  6. Subjekt ARS môže odmietnuť návrh  vtedy, ak bol podaný návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede predávajúceho na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy spotrebiteľ odoslal predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú predávajúci neodpovedal. Taktiež môže odmietnuť v prípade, že spotrebiteľ sa pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s predávajúcim alebo v prípade ak hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže odmietnuť návrh aj vtedy, ak sa návrh týka veci, ktorou sa už predtým zaoberal a spotrebiteľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by bolo vzhľadom na všetky okolnosti zjavne neúčinné. Ak je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, subjekt ARS môže takýto návrh odmietnuť. V prípade, že subjekt ARS odmietne návrh spotrebiteľa, v takom prípade mu to bezodkladne oznámi aj s odôvodnením odmietnutia návrhu.
  7. ARS sa začína dňom doručenia úplného návrhu podľa § 12 subjektu ARS.
  8. Strany sporu sú povinné poskytnúť potrebnú súčinnosť subjektu ARS na dosiahnutie rýchleho a efektívneho priebehu alternatívneho riešenia sporu.
  9. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá so strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo @soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  4. Predávajúci je oprávnený k predaju tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

 

 

Orgán dozoru

Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava

Telefón: 033 / 551 26 89, email tt@soi.sk

 

Záverečné ustanovenia

a.) Záväznou objednávkou zákazník potvrdzuje súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú zverejnené na webovej stránke www.fishingbox.sk.

b.) Práva a povinnosti, ktoré nie sú obsiahnuté v týchto Všeobecných obchodných podmienkach sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými platnými právnymi predpismi.

c.) Všetky informácie uverejnené na stránkach www.fishingbox.sk, nesmú byť po predchádzajúcom súhlase prevádzkovateľa, použité na účely ďalšieho šírenia a kopírovania.

d.) Podmienky sú platné od 01.01.2020. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 1.1.2020

 

 

Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

Na odoslanie reklamácie a vrátenie tovaru využite rýchle online podanie:

 

 

 

 

Tovar, ktorý chcete reklamovať je potrebné zaslať k nám na adresu skladu:

FISHINGBOX.sk
All In Trade s.r.o.
Drevárska 97
929 01 Dunajská Streda


Odporúčame využiť bezplatné odoslanie tovaru prostredníctvom Packety.

  1. Tovar starostlivo zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil a na ktoromkoľvek odbernom mieste Packety,
  2. Nahláste ID kód pre vrátenie 92285419 a na mieste Vám nalepia štítok a balík bude odoslaný k nám.


Tovar neposielajte späť na dobierku. Takéto zásielky nebudú prijaté a budú vrátené späť odosielateľovi.

 

V prípade, že ste reklamáciu nepodali online, pribaľte do balíka informácie o reklamácii:

Reklamácia musí obsahovať:

- názov reklamovaného tovaru

- konkrétny popis závady

- reklamovaný výrobok

- kópiu dokladu o kúpe (faktúra)

- adresu kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (telefón, email)

 

Pokiaľ reklamácia nebude obsahovať tieto náležitosti, nemôže sa reklamačné oddelenie touto reklamáciou zaoberať. V prípade neoprávnenej reklamácie budú náklady na prepravu tovaru účtované zákazníkovi.



Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok popisuje zásady a princípy uplatňované pri reklamácii dodávaného tovaru. Tento reklamačný poriadok nevylučuje ani neobmedzuje akékoľvek záväzné zákonné práva zákazníka alebo akékoľvek práva zákazníka voči predávajúcemu. Práva a povinnosti vyplývajúce zo záruky poskytované na výrobky, sa riadia ustanoveniami o Zvláštnych ustanoveniach o predaji tovaru v obchode Občianskeho zákona.

Dodávateľ sa zaväzuje previesť vybavenie reklamácie (záručnej opravy) do 30-tich pracovných dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru a písomného uplatnenia reklamácie.

Reklamovaný tovar je nevyhnutné dopraviť na našu adresu (Fishingbox.sk, Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda) akýmkoľvek spôsobom. Späť bude opravený alebo vymenený výrobok dopravený na naše náklady.

 

Vrátenie zásielky

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší. Po odstúpení spotrebiteľ musí vrátiť tovar do 14 dní od oznámenia odstúpenia a predávajúci je povinný ho prevziať.


     Primeraná starostlivosť o tovar musí byť však  zachovaná. Tovar nesmie byť poškodený, musí byť s pôvodnými visačkami, v pôvodnom balení / krabici a nesmie javiť známky použitia. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, zodpovedá za toto zníženie, ak to bolo spôsobené v dôsledku zaobchádzania, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. 

     V prípade odstúpenia od zmluvy má spotrebiteľ nárok v zmysle § 7 a nasl. zákona č.102/2014 Z. z vrátenie plnej ceny zaplateného tovaru vrátane nákladov na dopravu vo výške najlacnejšieho bežného dopravného ponúkaného u predávajúceho. Spotrebiteľ však znáša náklady na doručenie vráteného tovaru predávajúcemu. 

     Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi vyššie uvedené platby pred tým, ako mu je tovar vrátený alebo aspoň ako mu spotrebiteľ preukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu. Predávajúci nie je povinný uhradiť dodatočné náklady dodania tovaru, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

     Prejav vôle k odstúpeniu od zmluvy s údajmi o objednávke alebo vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy ( formulár na link nájdete nižšie )  zašle spotrebiteľ na mailovú adresu: info@fishingbox.sk , alebo poštou aj s tovarom na adresu sídla predávajúceho: 
  All In Trade s.r.o so sídlom Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda / odporúčame doporučene, aby ste mali doklad o odoslaní v prípade straty/  

V súlade so zákonom spotrebiteľ nemôže od zmluvy odstúpiť pri tovare zhotovenom podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, teda personalizovaný tovar s vlastným nápisom či fotkou.

FORMULÁR NA STIAHNUTIE PDF

FORMULÁR NA STIAHNUTIE WORD

Alebo využite na informácie o vrátení online podanie.

 

Tovar, ktorý chcete vrátiť alebo vymeniť je potrebné zaslať k nám na adresu skladu:

FISHINGBOX.sk

All In Trade s.r.o.
Drevárska 97
929 01 Dunajská Streda
IČO: 51854686
DIČ: 2120816027


Odporúčame využiť bezplatné odoslanie tovaru prostredníctvom Packety.

  1. Tovar starostlivo zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil a na ktoromkoľvek odbernom mieste Packety,
  2. Nahláste ID kód pre vrátenie 92285419 a na mieste Vám nalepia štítok a balík bude odoslaný k nám.


Tovar neposielajte späť na dobierku. Takéto zásielky nebudú prijaté a budú vrátené späť odosielateľovi.

 

Výmena tovaru

V prípade výmeny je nutné tovar zaslať na našu adresu: 

FISHINGBOX.sk
All In Trade s.r.o.
Drevárska 97
929 01 Dunajská Streda

- tovar bezpečne zabaľte
- pribalte vyplnený FORMULÁR a priložte faktúru, ktorú sme poslali v balíku s tovarom 
- vytvorte si novú objednávku a do poznámky napíšte, že si prosíte započítať rozdiel ceny s vrátenou objednávkou (doplňte č.objednávky, ktorú vraciate) 
- balíček odošlite na našu horeuvedenú adresu

Na vrátený nepoškodený tovar Vám bude vystavený dobropis. 

 

 

Odstúpenie od zmluvy

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.

  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku pre prípad straty prepravcom.

  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar vrátane hodnoty za najlacnejšie bežný spôsob doručenia ponúkaný v eshope, do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru. peňažné prostriedky budú vrátené bankovým prevodom na účet uvedený v odstúpení od zmluvy (tlačivo nájdete nižšie)

  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa § 7 ods. 6 Zákona č. 102/2014 Z.z. neuplatňuje napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalí.

  7. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo predpokladá povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne.

  8. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

  9. Tovar je potrebné zaslať na nasledujúcu adresu: All In Trade s.r.o. , Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda

  10.  K vrátenému tovaru priložte vyplnené odstúpenie od zmluvy:   (vypíšte ručne na papier, alebo skopírujte do Wordu)


    Odstúpenie od zmluvy

     

    — Komu: All In Trade s.r.o. , Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda

    — Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar :  ....................   

    —  Číslo objednávky alebo faktúry: ................   

    —  Meno a priezvisko spotrebiteľa: ..............   

    —  Číslo účtu na ktorý požadujem vrátiť peniaze za tovar: ..............   

    —  Podpis spotrebiteľa:  ..............   

    —  Dátum: ..............   

     

     alebo použite oficiálny dokument zverejnený na nakupujbezpecne.sk

Ochrana osobných údajov

I. Základné ustanovenia

1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je All In Trade s.r.o so sídlom Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda IČO: 51854686 DIČ: 2120816027 ….. (ďalej len: „prevádzkovateľ“).

2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú  

adresa: Drevárska 97, 929 01 Dunajská Streda

email: info@fishingbox.sk

3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.

4. Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov. Kontaktnými údajmi zodpovednej osoby sú:

II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.

2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.

III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je

  • plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona,
  • oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona,
  • Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona

2. Účelom spracovania osobných údajov je

  • vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť,
  • zasielanie obchodných oznamov a výkon ďalších marketingových aktivít.

3. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza / dochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. S takým spracovaním ste poskytol/la svoj výslovný súhlas.

IV. Doba uchovávania osobných údajov

1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje

  • po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu).
  • po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie

2. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby

  • Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,
  • zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (Shoptet) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,
  • zaisťujúce marketingové služby.

2. Prevádzkovateľ nemá / má v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.

VI. Vaše práva

1. Za podmienok stanovených v Zákone máte

  • právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,
  • právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,
  • právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
  • právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok.

2. Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

VII. Podmienky zabezpečení osobných údajov

1.Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.

2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä …

3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.1.2020

Cookies

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webové sídlo ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení v momente, keď dané sídlo navštívite.

  • Súbory cookie hostiteľskej domény sú súbory cookie ukladané webovým sídlom, ktoré si práve prezeráte. Prečítať ich dokáže iba toto sídlo. Okrem toho môže webové sídlo využívať externé služby, ktoré takisto ukladajú svoje vlastné súbory cookie, známe ako súbory cookie tretej strany.
  • Trvalé súbory cookie sú súbory cookie ukladané vo vašom počítači, ktoré sa po zatvorení prehliadača automaticky nevymažú, na rozdiel od relačných súborov cookie, ktoré sa po zatvorení prehliadača vymažú.

Pri každej návšteve webových sídel Komisie sa zobrazí výzva, aby ste prijali alebo odmietli súbory cookie.

Účelom je umožniť, aby si webové sídlo na určitý čas uchovalo informácie o vašich nastaveniach (ako sú používateľské meno, jazyk atď.).

Vďaka tomu ich pri prehliadaní webového sídla v rámci jednej návštevy nemusíte opätovne zadávať.

Súbory cookie sa môžu používať aj na zostavenie anonymizovaných štatistík o využívaní našich webových sídel.

Ako používame súbory cookie?

Na webových sídlach Európskej komisie sa používajú najmä súbory cookie hostiteľskej domény. Sú to súbory cookie vytvárané a kontrolované Komisiou, a nie externou organizáciou.

Ak však chcete prehľadávať niektoré naše stránky, musíte prijať súbory cookie aj od externých organizácií.

Používame 3 druhy súborov cookie hostiteľskej domény s cieľom:

  • ukladať preferencie návštevníkov,
  • zabezpečovať fungovanie webových sídel,
  • zhromažďovať analytické údaje (o správaní používateľov).

Preferencie návštevníkov

Vytvárame ich my a iba my ich môžeme prečítať. Uchovávajú sa v nich informácie:

  • o tom, či ste prijali (alebo odmietli) používanie súborov cookie na danom webovom sídle,
  • o tom, či ste už odpovedali na náš prieskum v kontextovom okne (o užitočnosti obsahu daného webového sídla), takže sa vám už nebude zobrazovať.

Analytické súbory cookie

Tieto súbory používame výlučne na interný prieskum toho, ako môžeme zlepšiť služby, ktoré poskytujeme všetkým našim používateľom.

Súbory cookie jednoducho vyhodnocujú, ako pracujete s naším webovým sídlom – ako anonymný používateľ (zhromažďované údaje vás osobne neidentifikujú).

Tieto údaje sa neposkytujú tretím stranám ani sa nevyužívajú na žiadny iný účel. Anonymizované štatistiky možno poskytnúť dodávateľom pracujúcim na komunikačných projektoch v rámci zmluvnej dohody s Komisiou.

Tieto typy súborov cookie však môžete odmietnuť, a to buď prostredníctvom výzvy na zablokovanie súborov cookie, ktorá sa zobrazí na prvej navštívenej stránke, alebo v službe Europa Analytics.

Doprava a platba

CENA DOPRAVY :

Poštovné náklady sú rozdelené podľa hmotnosti objednávky. Hmotnosť Vám prepočíta v košíku.

ZÁSIELKOVŇA:

objednávky len do 5kg     4,20 €

KURIÉR GLS:

objednávka do 25kg       4,90 €

objednávka 25-30kg       6,90 €

objednávka 30-50kg     15,90 €

 

Doprava nad 49€ a do 25 kg je ZDARMA.

 


PLATBA:

Dobierka - za tovar zaplatíte až priamo kuriérovi, ktorý Vám doručí zásielku.  Príplatok za dobierku je účtovaný vo výške 1,50 €.

Platba prevodom vopred na náš účet - pri prevode treba rátať s 24 hodinovým prevodom počas pracovných dní medzi bankami. Tento spôsob platby je bez príplatku. 

               Bankový účet SK IBAN: SK07 8330 0000 0025 0279 1251

               Bankový účet CZ IBAN: SK76 8330 0000 0020 0281 1172

Platba kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay - bez príplatku


              barion-web


banner-nakup v kč – kópia

CENA DOPRAVY DO ČR:

Poštovné náklady jsou rozděleny dle hmotnosti objednávky. Hmotnost Vám přepočítá v košíku.

ZÁSILKOVNA:

objednávky jen do 5kg     90 Kč

- dlouhé balíky (pruty), není možné zaslat na Zásilkovnu, bezpečně Vám je ale dopraví až domů kurýr

 

KURÝR GLS:

objednávka do 25kg       150 Kč

objednávka 25-30kg       250 Kč

objednávka 30-50kg       450 Kč

 

PLATBA:

Dobírka za zboží zaplatíte přímo kurýrovi, který Vám doručí zásilku. Příplatek za dobírku je účtován ve výši 39 Kč.

Platba převodem předem na náš účet - při převodu třeba počítat s 24 hodinovým převodem během pracovních dnů mezi bankami. Tento způsob platby je bez příplatku.

 

               Bankový účet:  2502791251/8330               

               IBAN: SK76 8330 0000 0020 0281 1172

Platba kartou prostřednictvím platební brány GoPay - bez příplatku


              barion-web