Na odoslanie reklamácie využite rýchle online podanie:
Adresa pre doručenie reklamácie:
FISHINGBOX.sk
SPORT MEDIA & MANAGEMENT s.r.o.
Drevárska 97
929 01 Dunajská Streda
V prípade, že ste reklamáciu nepodali online, pribaľte do balíka informácie o reklamácii:
Reklamácia musí obsahovať:
- názov reklamovaného tovaru
- konkrétny popis závady
- reklamovaný výrobok
- kópiu dokladu o kúpe (faktúra)
- adresu kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (telefón, email)
Pokiaľ reklamácia nebude obsahovať tieto náležitosti, nemôže sa reklamačné oddelenie touto reklamáciou zaoberať. V prípade neoprávnenej reklamácie budú náklady na prepravu tovaru účtované zákazníkovi.
Viac info o reklamácii a jej riešení nájdete v REKLAMAČNOM PORIADKU.