Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok popisuje zásady a princípy uplatňované pri reklamácii dodávaného tovaru. Tento reklamačný poriadok nevylučuje ani neobmedzuje akékoľvek záväzné zákonné práva zákazníka alebo akékoľvek práva zákazníka voči predávajúcemu. Práva a povinnosti vyplývajúce zo záruky poskytované na výrobky, sa riadia ustanoveniami o Zvláštnych ustanoveniach o predaji tovaru v obchode Občianskeho zákona.

Dodávateľ sa zaväzuje previesť vybavenie reklamácie (záručnej opravy) do 30-tich pracovných dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru a písomného uplatnenia reklamácie.

Reklamovaný tovar je nevyhnutné dopraviť na našu adresu (Fishingbox.sk, Drevárska 97, 92901 Dunajská Streda) akýmkoľvek spôsobom. Späť bude opravený alebo vymenený výrobok dopravený na naše náklady.

 

Reklamácia musí obsahovať:

- názov reklamovaného tovaru

- konkrétny popis závady

- reklamovaný výrobok

- kópiu dokladu o kúpe (faktúra)

- adresu kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (telefón, email)

 

Pokiaľ reklamácia nebude obsahovať tieto náležitosti, nemôže sa reklamačné oddelenie touto reklamáciou zaoberať. V prípade neoprávnenej reklamácie budú náklady na prepravu tovaru účtované zákazníkovi.