SAVAGE GEAR SG8 NAVIJAK

Kód: LAN74740
od 152,90 €

Zvoľte variant

Detailné informácie

Vernostný program
Vernostný program
zľava až do -15%
Doprava zdarma od 49€
Doprava zdarma
už od 49€
Darček zdarma
Darček zdarma
ku každej objednávke
Doručenie do štvrtého dňa
Doručenie do štvrtého dňa
na akúkoľvek adresu
Varianta: Brzdový systém: Predná brzda, Cievka: Hliník + Hliník náhradná cívka, Hmotnosť: 210 g, Kapacita cievky: 0,23 mm / 150 m,…
Skladom | LAN74740
Môžeme doručiť do: 3.5.2024
152,90 €
Varianta: Brzdový systém: Predná brzda, Cievka: Hliník + Hliník náhradná cívka, Hmotnosť: 216 g, Kapacita cievky: 0,23 mm / 150 m,…
Skladom | LAN74741
Môžeme doručiť do: 3.5.2024
157,90 €

Podrobný popis

Savage Gear SG8 prívlačový naviják 

 

SG8 je ozbrojené monštrum so silným, pevným a ľahkým telom a rotorom z Reinforced Carbon Composite (CRC). Zaručuje vynikajúci a odolný výkon vďaka uzavretému brzdovému systému Friction Control s karbónovými vložkami, ktoré poskytujú bezkonkurenčnú tuhosť, hladkosť a brzdnú silu. Pôsobivé guličkové ložisko 10 + 1 z nehrdzavejúcej ocele (s dvoma japonskými guľôčkovými ložiskami) zaisťuje spoľahlivý výkon aj pri náročnom používaní. Zážitok, ktorý navijak poskytuje, ponúka množstvo doplnkových zariadení, ako je spona na vlasec v tvare T, protišmykový povrch bubna, vďaka ktorému je použitie monofilovej podložky nadbytočné, a kľuka EVA. Všetky priekopnícke vízie, ktorými je Savage Gear známy, sme vložili do tohto navijaka – ktorý sa čoskoro stane vaším nenahraditeľným spoločníkom.

 

SAVAGE TECHNOLÓGIE NAVIJAKOV

 

IPX6

 

Medzinárodná certifikácia ochrany proti úniku IPX6 znamená, že tesnenie poskytuje ochranu pred vysokotlakovými prúdmi vody (100 litrov za minútu) z akéhokoľvek uhla po dobu troch minút zo vzdialenosti troch metrov.

 

Hydro Seal

 

Označenie Hydro Seal znamená, že navijak má aspoň jedno špeciálne tesnenie, ktoré chráni pred preniknutím vody. To zvyšuje životnosť navijaka a pomáha udržiavať jeho výkon.

 

T-CLIP:

 

Táto jedinečná spona na vlasec je navrhnutá tak, aby sa neuveriteľne ľahko používala a poskytovala presne to správne množstvo upínacej sily na bezpečné uchytenie vlasca.

 

DynamicLine manažment

 

Vďaka vytvoreniu rozšíreného systému zdvíhania cievky navijaka s označením DLM navíjajú vlasec dokonale rozložený po celej cievke. Toto je kľúčová vlastnosť moderných prívlačových navijakov, pretože perfektný vzor vlasca tiež prispieva k použitiu pokročilého brzdového systému a umožňuje rybárom robiť dlhšie a presnejšie hody.

 

AeroLip

 

Aero Lip sa používa na zvýšenie vzdialenosti a presnosti hodu. Špecifický, jemne vyladený uhol ráfika navijaka umožňuje vlascu opustiť navijak s čo najmenším trením pri nahadzovaní.

 

HS Hydro utesnené telo

 

Navijaky s označením HS-Body majú medzi bočnou doskou a puzdrom navijaka kompletné gumové tesnenie, ktoré zabraňuje vniknutiu vody. V prípade takto vybavených vretien je spojenie ramena kľuky, protiprachového krytu a ozubených kolies pohonu tiež chránené vodotesným tesnením, čím je zaistené, že vnútorné komponenty vretena môžu poskytovať špičkový výkon po mnoho rokov.

 

HS Hydro Sealed Drag

 

Označenie HS-Drag znamená, že gumové tesnenie zároveň chráni brzdový systém pred vniknutím vody, čo zaisťuje, že systém si zachová svoj kultivovaný a výkonný chod.

 

Konštrukcia pevného prevodu (FGC)

 

V kotúčoch vybavených FGC je systém zdvíhania cievky pripojený priamo k krytu kotúča. To zaisťuje výnimočnú stabilitu a hladký chod a tiež výrazne zvyšuje životnosť prívlačových navijakov.

 

TORQUESHIFT 1

 

V kotúčoch vybavených FGC je systém zdvíhania cievky pripojený priamo k krytu kotúča. To zaisťuje výnimočnú stabilitu a hladký chod a tiež výrazne zvyšuje životnosť prívlačových navijakov.

 

TORQUESHIFTF 2

Liaty prevodový systém pre dlhotrvajúci výkon. Poskytuje hladký a efektívny prenos sily z kľuky priamo na rotor navijaka.

 

TORQUESHIFTF 3

Strojovo rezané medené ozubené koleso a/alebo ozubené koleso pre maximálny výkon a odolnosť. Poskytuje hladký a efektívny prenos sily z kľuky priamo na rotor navijaka.

 

X TCS SYSTÉM RIADENIA TEPLOTY

 

Bubny TCS sú vybavené zabudovaným ventilačným systémom, ktorý v kombinácii s titánovými lamelami pomáha predchádzať prehrievaniu brzdového systému. Ak sa brzda prehrieva, ovplyvňuje to jej činnosť a znižuje jej životnosť, ale pomocou TCS zostáva teplota brzdy nízka a jej výkon zostáva konštantný. Tento systém znižuje prehrievanie až o 30 % v porovnaní s konvenčnými bubnovými a kovovými kotúčovými brzdovými systémami. Vďaka TCS je prehrievanie minulosťou.

 

Grafitom vystužený kompozit

 

Rotory a plášte cievok GRC sú vyrobené zo super pevného grafitového kompozitného materiálu, ktorý je nielen odolný, ale aj ľahký a odolný voči korózii. Kryty a rotory vyrobené z tohto materiálu sú pevné, stabilné a odolné.

 

Carbon Reinforced Composite (Uhlíkom vystužený kompozit)

 

CRC rotory a plášte cievok sú navrhnuté tak, aby poskytovali zvýšenú tuhosť a pevnosť pri nižšej hmotnosti. Tento materiál sa neohýba a odoláva extrémnym silám lepšie ako bežné grafitové materiály.

 

Pružinový systém VSS Vantage

 

VSS poskytuje oveľa rovnomernejšie rozloženie zaťaženia ako bežné vinuté pružiny, čo umožňuje veľmi presné nastavenie konštantného tlaku brzdnej sily. To dodáva navijaku konzistentnú brzdnú silu, čo vytvára oveľa hladší a presnejší chod aj v extrémnych podmienkach.

 

Povrchová úprava SW500

 

Existuje veľa navijakov, ktoré tvrdia, že sú odolné voči slanej vode, ale koľko z nich vydrží 500 hodín v nádrži zo slanou vodou a nevykazujú ani najmenšie známky korózie? odpoveď :žiadna. Okrem tých, ktoré sú pokryté naším náterom SW5OO. Väčšina navijákov na trhu je testovaná iba 196 hodín a sotva by prežila 5OO.

 

 

Naša nová technológia lakovania to zvládne. Stanovuje nový štandard v ochrane rybárskych navijakov proti slanej vode.

 

Friction Control System 1 (Systém kontroly trenia 1)

 

Brzdový systém s naolejovanými plstenými doštičkami, ktorý poskytuje sofistikovanú brzdnú silu.

 

Friction Control System 2 (Systém kontroly trenia 2)

 

Brzdový systém obsahujúci vložky z uhlíkových vlákien, ktorý poskytuje mimoriadne sofistikovaný a silný brzdný účinok

 

Friction Control System 3 (Systém kontroly trenia 3)

 

Doštičky použité v tomto brzdovom systéme sú vyrobené s trojvrstvovým dizajnom - vrstva zo sklenených vlákien v strede a vrstva z uhlíkových vlákien na oboch stranách. To poskytuje brzdovým kotúčom bezkonkurenčnú tuhosť, čo poskytuje mimoriadne hladký a silný účinok na zastavenie rýb. Tieto podložky možno použiť aj obrátene, čím sa zdvojnásobí ich životnosť. Brzdový systém číslo jedna používaný v navijakoch Savage Gear.

 

KALLOY KALLOY ROTOR TELA

 

Rotory a kryty navijakov K-Alloy sú vyrobené z extrémne pevnej a robustnej hliníkovej zliatiny - tento materiál je okrem toho, že je ľahký, neuveriteľne tuhý. Táto tuhosť znamená, že sa nedeformuje ani pri veľkom namáhaní, čím chráni vnútorné časti pred poškodením. Kryty z K-Alloy dodávajú navijaku vynikajúcu odolnosť a spoľahlivosť.

 

BRAID READY SOOL

 

S bubnami BR-S už nie je potrebné používať monofilové práčky. Povrch bubna je vybavený špeciálnou gumičkou, ktorá svojim vypuklým vzorom zabraňuje skĺznutiu pletenej šnúry aj pri vysokých silách. Nič sa nemôže pokaziť, keď unavíte veľkú rybu.

 

DURA OLEJ

 

Tento patentovaný olej špeciálne vyvinutý pre navijaky Savage Gear poskytuje dokonalú ochranu komponentov navijaka proti opotrebovaniu a korózii. Dura Oil vytvára na povrchu špeciálnu ochrannú vrstvu, ktorá ich chráni pred celým radom škodlivých síl, vrátane fyzických síl, prachu, vody a opotrebovania.

 

DURA TUK

 

Toto je naše jedinečné vlastné mazivo vyvinuté špeciálne pre hnacie systémy navijakov Savage Gear na ochranu pred koróziou a opotrebovaním. Mazivo je odolné voči pare, sladkej a slanej vode a má vynikajúce vlastnosti v rozsahu od -30°C do 160°C, čím pokryje každú rybársku situáciu na planéte Zem. Navyše je biologicky odbúrateľný. S pomocou Dura Grease si navijaky zachovajú svoj najlepší tvar po dlhú dobu.

Pri zdolávaní veľkých rýb je dôležité, aby sa brzdný systém navijaka neopotreboval, pretože to môže viesť až k pretrhnutiu šnúry a strate ryby. Na tento navijak sa dostala prvá brzda odolná voči opotrebovaniu z kvalitného materiálu, ktorú je potrebné nastaviť ešte pred začatím lovu v závislosti od zaťažiteľnosti šnúry, nadväzca a tvrdosti prútu.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: